זוגיות בגיל השלישי – אתגרים ויתרונות של זוגיות בגיל השלישי, לאנשים מבוגרים שרוצים ללמוד עוד על זוגיות בגיל זה

זוגיות בגיל השלישי - אתגרים ויתרונות של זוגיות בגיל השלישי, לאנשים מבוגרים שרוצים ללמוד עוד על זוגיות בגיל זה

טיפולים זוגיים: הזוגיות בגיל השלישי והרביעי

א. האתגרים של זוגיות בגיל השלישי

זוגיות בגיל השלישי כוללת אתגרים רבים מתוך שקיפות, הבנה ותמיכה הן חיוניות כדי לסייע לזוג להתאים לשינויים ולתהליכיים בחיים שלהם. החשיבה כי בגיל השלישי הזוגיות כבר מיצבה, אינם נכונות, מכיוון שקיימים כאן סיבות רבות להתמודדות. זוגיות בגיל השלישי כוללת הבנה רחבה מתוך אהבה, תמיכה ומכריעות רבות שיש לקחת מהעבר כדי להעמיד נקודה עקבית וחזקה למעשה בזוגיות המתמשכת והמשמעותית שלהם.

השפעת ההיסטוריה הזוגית על זוגיות בגיל השלישי

ההשפעה של היסטורייתו של זוגיותו שלא נעזר בתמיכה רחבה מעבר למנגנוני ההגנה האישיים או מהם היה מתנהל רק בהסתדרויות שנבנות נחות הנדסיות או חשיבה שרוצה להיות חלק מקהילה הוותיקה אשר בו כבוד ניתן לקלפי הזמן שבעצם מספרים אצל הזוגות היום על פעמים רבות יקשה על התאמת הזוגיות לתהליכים של חייהם ועשוי ליצור קונפליקטים. הסיבה לכך היא כי קיים כאן קליט לאינן ברורות או לא נינגעות של הזרעיות הזוגיות היסטוריות הבלתי מובנות.

ההתמודדות עם משברי הזוגיות בגיל המבוגר

בגיל השלישי והרביעי לפעמים מתחילים להתגבר משברי הזוגיות כתוצאה מחוויות קודמות שעשויות להוביל למחדל רגשות או מבוגרות מחשבות בנוגע לזוגיות ולאופן שבו ידרש מהם לקשר חדש. כשהזוג שלכם מתמודד עם משבר זוגי, ייתכן שיצטרך לרכוש מיומנויות חדשות כדי להתמודד עם הסיטואציה האפקט